Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 1 augusti 2012

Kapten Oralsex


den 19:e februari 2011, skrev jag följande i min blogg:

Igår var jag på fest och snackade med en kille om ett brittiskt barnprogram. Både jag och han hade hört att det fanns bifigurer i teveserien Captain Pugwash som hette "Master Bates" och "Seaman Staines". En googling senare: Fan det var en vandringssägen.

Jag fick ett mail från Mattias Svensson nyligen, som mildrade min besvikelse något. Han skrev:

" [...] MEN - kolla in denna länk: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pugwash

Notera även att definition nr 2 har rötter i sjömansslang från 1700-talet så Pugwash var definitivt snusk när BBCs TV-serie gjordes."

Definitionen var alltså : "An old sailors term, circa 1700's, for oral sex, female on male."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar