Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 6 augusti 2012

Jag ska ha en konstutställning i Stockholm

Den 25:e augusti har jag vernissage för en utställning på Larrys Corner (Grindsgatan 35, Stockholm).

Jag ställer ut en massa originalteckningar, främst Nybuskis-bilder.

Det kommer också att finnas stora screentryck med motiven nedan till salu. (Det nedersta motivet är tryckt i rosa istället för orange).




Jag kommer även att sälja och signera alla böcker och skivor jag har kvar "i lager" så det kommer att bli ett perfekt tillfälle att komplettera sin samling.

Vernissagen är klockan 13:00-17:00 på lördagen.

Här är Facebookevenemanget.

Mer info kommer!

4 kommentarer:

  1. Går det på något sätt att beställa trycken över internet då jag inte har någon möjlighet att vara i Stockholm då? Vad skulle du då vilja ha för ett av dem?

    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går tyvärr inte att köpa dem över nätet.

      Radera
  2. Okej, vad tråkigt. Får hoppas att du tar med dig några till bokmässan ifall det blir några kvar.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Printarna är jättestora och därför svåra att bära. Larrys Cormer ligger brevid mitt hus.

      Radera